Forever Young

mface-laman sosial Malaysia
Monday, January 9, 2012 . 0 word(s) .
Salam sejahtera sumer,

Tahu tak kewujudan laman sosial baru? Malaysia punya pulak tu? Ok guys ... klik sini to go to Mface (maybe Malaysia face).

Ok ...read this

apa itu MFace? Sebuah laman sosial pertama Malaysia yang dibangunkan oleh anak-anak muda tempatan. Bertujuan menjadi medium komunikasi terbaru sepertimana laman sosial sedia ada lagi popular masa kini, cam Facebook dan Twitter. Sebuah medium komunikasi jaringan sosial pertama Malaysia dengan pengisian tersendiri. Sebuah laman yang mengajak anak-anak seni dalam negara untuk bersama-sama berkongsi kebaikan melalui penubuhannya.

"Kami berbangga dengan pelancaran laman sosial terbaru yang dinaungi oleh bakat-bakat dalam dunia IT tempatan", ujar Pengerusi MFace, Datuk AC Mizal. Beliau ditemui sewaktu di majlis pelancaran MFace yang telah berlangsung penuh gilang gemilang bertempat Hotel Double Tree, Kuala Lumpur, malam tadi.


Sementara bagi para peminat, anda juga bakal meraih ganjaran menarik menerusi MFace. Selain dapat berkomunikasi dengan selebriti kegemaran anda. Sesiapa saja yang dapat mengumpul point tertinggi samada menerusi komen serta klik 'Like' atau Don't Like', anda punya peluang cerah memenangi iPad pada setiap minggu. Tawaran ini bermula sekarang hinggalah enam bulan akan datang.

Di samping di tawarkan stuff menarik lain. Seperti laman sosial lain, MFace juga mempunyai game-game cambest lagi berkualiti di bawah kelolaan Gajah Technology.


kredit to : http://jomss.blogspot.com


interface Mface.me


So, pelajar yang rajin tu boleh godek2 atau terasa nak daftar ker. Sambil tu cuba explore yang ni jugak www.octove.com pon laman sosial dari Malaysia ... ader gambar octopus lagi. Mungkin dari situ dapat nama octove tu ...

interface Octove

Saya dah daftar kat octove ... add saya ... Azleen Azib.


K guys ... selamat explore k. Kalau u all rajin ... buat perbandingan ... apa yang membezakan ciri2 setiap satu laman sosial tersebut. Kalau rajin explore Google+ sekali ... :-)


Labels: ,



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction